Używany crossover z salonu – czy warto?

Crossovery klasy miejskiej na brak zainteresowania narzekać nie mogą. Są to samochody, które świetnie nadają się nie tylko do jazdy po mieście, ale i w dłuższe trasy. Doskonale sprawdzają się w roli pojazdów rodzinnych. Sporo osób zastanawia się nad zakupem używanego egzemplarza z salonu.

Ford Puma – najważniejsze informacje

Ford Puma zadebiutował na rynku motoryzacyjnym w 2019 r. Jest to samochód osobowy typu crossover klasy miejskiej, który doczekał się kilku wersji wyposażeniowych oraz paru wariantów, jeśli chodzi o jednostki napędowe. Wiosną 2020 r. Ford ruszył ze sprzedażą Pumy poza Europą – a konkretnie w Nowej Zelandii oraz w Australii, gdzie model ten zastąpił Forda EcoSport. W Pumie doszukać się można inspiracji innymi modelami Forda, np. kokpit został w całości przejęty z Fiesty. Klienci salonu Autoplaza cenią omawiane auto za wygodę, bezpieczeństwo, funkcjonalność oraz bardzo atrakcyjny wygląd.

Używana Puma z salonu – dlaczego się to opłaca?

Używanego Forda Pumę opłaca się kupić w salonie z paru powodów. Przede wszystkim można mieć pewność, że będzie to względnie nowy Ford Puma, a to ma ogromne znaczenie głównie w kontekście kosztów eksploatacyjnych. Z uwagi na popularność tego modelu nie ma większego problemu z nabyciem części, co znajduje przełożenie na wydatki w serwisach. Salony wystawiające na sprzedaż używane auta dokładnie sprawdzają je pod względem prawnym i technicznym, stąd nie można mieć żadnych zastrzeżeń np. do pochodzenia pojazdu. Ryzyko nabycia przysłowiowego kota w worku jest znacznie mniejsze niż w przypadku kupna samochodu od osoby prywatnej. Poza tym sporo salonów udziela na używane auta gwarancji dealera obejmującej wybrane usterki, które można bezpłatnie naprawić w serwisach wskazanych w umowie. Oczywiście należy pamiętać o tym, że udany zakup crossovera klasy miejskiej zależy w bardzo dużej mierze od sprzedawcy. Powinien być to sprawdzony i doświadczony salon szczycący się mocną pozycją na rynku i zaufaniem klientów. Jego oferta powinna odpowiadać indywidualnym wymogom pod kątem zawartości i ceny.